Saturday 14 April 2012

Webshop || Mooijdesigns

This post is only in dutch, because it's about a dutch webshop. Sorry!

Kennen jullie de webshop Mooijdesigns al? Ik in ieder geval niet toen ik een paar dagen geleden een mailtje van ze kreeg. Ik heb meteen een kijkje genomen, en ik was onder de indruk! Ze verkopen echt leuke spullen in verschillende stijlen, zelfs pin-up, en dat zorgt er voor dat het voor iedereen leuk is. Ook  houden ze vaak leuke acties, om daarvan op te hoogte te blijven kun je hun facebook liken. Nu zal ik jullie even een paar leuke items laten zien, om jullie een idee te geven!

Enveloptas blauw, €18

Kanten laarsjes, €40


Kanten top €18,90

Bloemen blouse, €21,90



Het is dat ik geen geld heb, anders had ik waarschijnlijk wel iets gekocht op deze leuke site! Ik zou echt even kijken als ik jou was :) xoxo